نمایش خانگی

 
رسانه ها بخش اعظمی از زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار دادهاند. رسانه ها ممکن است تاثیرات متفاوتی در زندگی ما داشته باشند و حتّی در سبک زندگی و نحوه تصمیم گیری افراد تاثیرگذار می باشند.
 
یکی از رسانه هایی که سال های اخیر در کشور ما جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است شبکه نمایش خانگی است. این رسانه به دلیل پخش فیلمهای سینمایی و سریالهای محبوب و ... توانسته نظر قشر عظیمی از جامعه را به خود جلب کند و تقریباً در بین تمام اقشار جامعه جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کند.
 
مهم ترین مزیت این رسانه پیوندی است که بین اعضای خانواده ایجاد میکند. شبکه نمایش خانگی با انتشار فیلم ها و سریال های پر طرفدار داخلی و خارجی توانسته تا کل اعضای خانوادهها در کنار یکدیگر جمع کند.
 
این عوامل موجب شده تا شبکه نمایش خانگی در سالهای اخیر به عنوان يك رسانه جذاب و پرمخاطب در سطح کشور شناخته شود و مورد استقبال پرشمار مخاطبان قرار گیرد.
 
این امر موجب شد تا بسیاری از شرکتهای معتبر نگاهی متفاوت به این محصولات داشته باشند و به تبليغات در این رسانه روی آورند.
 
محصولات شبکه نمایش خانگی علاوه بر این مزایا از بهترین و موثرترین روش تبلیغاتی، یعنی روش تبلیغات تلویزیونی نیز بهرهمند است. با توجه به برخورداری از این مزیت شرکتها علاوه بر دیده شدن میتوانند در امر تبلیغات تاثیرگذارتر و موفقتر عمل کنند.
 
تمامی این نکات در کنار هزینه پایین این نوع از تبلیغات میتواند در موفقیت و افزایش بازده شرکتها کارخانجات و ... بسیار موثر و کارا باشد.
 
در این شیوه تبلیغات، اطلاع رسانی بدین گونه است که تیزر های تبلیغاتی در ابتدا فیلم و یا سریال مورد نظر پخش می گردد. همچنین امکان قراردادن کارت های تبلیغاتی محصولات در پاکت و چاپ برند مورد نظر روی بسته بندی، موجب می گردد که تاثیر تبلیغات صورت گرفته مضاعف گردد.